Friday, May 1, 2009

Funny!

I was looking through my old blog, trying to find a specific event many years ago that I knew that I wrote about. I couldn't find it but instead I found this! Hilarious! I apparently had a dream and a lot of my relatives were involved. I am slightly entertained that I felt a need to write this down.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

konsig dröm nu igen
2001-05-06 09:41:43

Konstig dröm igen. Åkte Roslagsbanan med mamma o Sarah o så hade de såna små mathörnor. Där stod min farmor o serverade filmjölk till passagerarna. Det var massa annan mat också och jag blev helt fast så jag glömde kliva av där jag skulle kliva av och hamnade istället i Täby Kyrkby ensam. Täby Kyrkby visade sig vara värsta Norrland med granar, buskar och läskiga djur. Snabbt började jag röra mig på spåret för att börja gå hem...hinner inte över bron och tåget kommer o det slutar med att jag får hänga under bron och det jag tänker på är att Leo ska få min sista filmrulle.
Jag överlever i alla fall bron och hamnar på andra sidan...men kommer bort från spåret och hamnar på landet. Mamma dyker upp med en kamera och ska fota älgar, men älgen visar sig vara Patrick. Helt sjukt! Fast jag kommer ihåg att det var väldigt goda mackor i mathörnan.

No comments:

Post a Comment